Pistagedröm

IMG_4925Jag har valt att byta bloggportal till denna, min gamla blogg kommer dock att finnas kvar på:www.miosagoland.blogg.se Jag inleder mitt första inlägg här med ett recept på min nya stående favorit, Pistagedröm. Ett perfekt litet mellanmål.

Recept (1 person)
2,5 dl pistagedryck
1/2 dl chiafrön
1/2 dl pistagesmör
1 krm äkta vaniljpulver
2 tsk agavesirap (mer eller mindre beroende på smak)
Utförande: Rör ihop allting och låt svälla, helst några timmar. Servera med förslagsvis varma hallon, torkade mullbär och rostade kokosflingor.

Kommentera

