Hejhopp!

Hej! Vill bara kika in och säga att jag lever samt visa min nya tallrik, perfekt för plockmat av alla de slag!  Dagens lunch blev ett ihopplock av rester och det jag var sugen på: ljuvlig kokosdaal, rispapper fyllt med en sötstark sojafärs (stekt med chili, ingefära, jordnötssmör, ketjap manis, tamari, sambal oelek, farinsocker, riven morot, vitlök, purjolök och lök) toppade med rostade sesamfrön och sweet chilisås, knapriga pommes av sötpotatis och edamamebönor!IMG_6132.JPG

Jag lovar att det inom kort kommer att dyka upp massor med recept jag vill dela med mig av!

Kommentera

